Het kan voor komen dat u als consument het bestelde product(en) na ontvangst naar ons wilt retourneren. Als u hiertoe besluit dient u het bestelde product(en) (mits NIET beschadigd, gebruikt of defect) o.v.v. ordernummer binnen 14 kalenderdagen na ontvangst aan ons te retourneren. Wij zullen vervolgens de volledige aankoopwaarde binnen 14 dagen terugstorten indien het product voldoet aan de algemene retour voorwaarden.

Producten mogen uit de verpakking worden gehaald, maar dienen -indien redelijkerwijs mogelijk- ongebruikt, als nieuw, in een onbeschadigde verpakking (gelijk aan de originele verpakking) en compleet met alle toebehoren te worden geretourneerd. Indien dit niet het geval is houden wij het recht om het product te weigeren of slechts tegen een deel van de aankoopwaarde te vergoeden. 

Retouren zonder ordernummer kunnen wij niet achterhalen en worden niet vergoed.

Ons retouradres: (géén beschadigde of defecte producten)
Winkelkeurig.nl
o.v.v. (uw ordernummer)
De Keeg 7
9076 CJ  St. Annaparochie

Rembourszending worden niet geaccepteerd. U draagt zelf de kosten voor retourneren. Indien u een artikel wilt ruilen, dan kunt u het product retoursturen naar bovenstaand adres en een nieuwe bestelling plaatsen via onze web shop.


Beschadigde of defecte producten kunt u uitsluitend middels onderstaand formulier retourneren.

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:

Let op, u mag een artikel NOOIT gebruiken en terugsturen! U mag het bekijken en inspecteren dit is volgens de regels van thuiswinkel waarborg! De volgende artikelen kunnen NIET geretourneerd worden: - Gebruikte producten en producten met gebruikssporen of beschadigingen. - Zakelijke bestellingen - Geopende verpakkingen van producten die persoonlijk van aard zijn of vanwege gezondheidsbescherming. -Hygiëne producten zoals bijv. krultangen, tandenborstels, scheer-, haar-, massage- en overige lichaams verzorgingsapparaten, Circulation Maxx, oorreinigers, ondergoed, etc. - Geopende producten waarvan de consument de sealfolie/verzegeling heeft verbroken (zoals bijv. cd's, dvd's, games, LP's, blu ray's, onderbroeken, etc.) - Vacuüm verpakte hygiëne artikelen (zoals bijv. luchtbed/matras, topdekmatras of hoofdkussens) mogen ook niet geretourneerd worden na opening. - Beschadigde verpakkingen! - Producten die niet compleet worden teruggeleverd. Producten die retour worden gestuurd met een van bovenstaande kenmerken worden door ons niet geaccepteerd en terug gestuurd. Alle verzendkosten worden in rekening gebracht, danwel accepteren wij uw product en ontvangt u slechts een gedeelte van het originele aankoopbedrag. Belangrijke informatie: -  Let op indien u een product weigert dan bereken we aan u de verzendkosten en boete die ook aan ons doorberekend word! - Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Zorg daarom voor een stevige verpakking en vraag bij het inleverpunt altijd om een traceercode en bewaar deze goed. Zie thuiswinkelwaarborg: https://www.thuiswinkel.org/consumenten/faq/113/wat-mag-ik-doen-met-een-product-voordat-ik-besluit-om-het-retour-te-sturen

De staat en verpakking van geretourneerde artikelen moet aan de volgende voorwaarden voldoen:

De staat en verpakking van geretourneerde artikelen moet aan de volgende voorwaarden voldoen: - Vergeet niet uw naam/adres en ordernummer te vermelden - Plak nooit de retour sticker op het product zelf! Daardoor kunnen we het product weigeren en kosten aan u doorberekenen - Gebruik altijd een omdoos en voldoende beschermingsmateriaal. Retourzendingen zonder omdoos kunnen geweigerd worden vanwege de mogelijkheid op transportschade. - Gebruik geen gekleurde of Duct-tape om productverpakking dicht te plakken. Dit kan beschadigingen veroorzaken bij heropenen en daardoor kunnen wij het product niet meer als nieuw verkopen. Daardoor zullen wij het product weigeren en kosten door berekenen - Zorg ervoor dat het te retourneren product vrij van gebruikssporen en beschadigingen is. - Stuur het product retour compleet met alle handleidingen en eventuele accessoires zoals in de originele verpakking. - Product mag alleen in de originele verpakking worden geretourneerd! Beschadigd of verkeerd product? Controleer bij ontvangst van het artikel of het juiste product onbeschadigd en compleet afgeleverd is. Mocht dit niet het geval zijn, vragen wij u dit zo snel mogelijk (binnen 48 uur te doen) aan ons te melden via e-mail op info@casero.nl
 
Garantie voor Intex, Bestway, Flowclear, Lay-Z, San Marna en Hydro Force, o'daddy, pool improve, Gre, San Marna of Jilong

INTEX: Metalen frame zwembaden, zwembaden met pomp, spa's, filterpompen, bubbelbaden, bodemstofzuigers of accessoires voor zwembaden hebben directe garantie vanaf de fabriek. U defecte onderdelen binnen de garantietermijn rechtstreeks kunt omruilen/vervangen. Intex nederland: service@intexcorp.nl of 0165-593939 en Intex Belgie: www.intexsupport.be

BESTWAY Metalen frame zwembaden, zwembaden met pomp, spa's, filterpompen, bubbelbaden, bodemstofzuigers of accessoires voor zwembaden van de merken Bestway, Flowclear, Lay-Z, San Marna en Hydro Force hebben directe garantie vanaf de fabriek. U defecte onderdelen binnen de garantietermijn rechtstreeks kunt omruilen/vervangen.

BESTWAY Nederland: www.bestwaycorp.com/support of 0800-2378929 en BESTWAY Belgie: www.bestwaycorp.com/support of 0800- 20132 Gre, San Marna of Jilong: Garantie op pompen, bodemstofzuigers of acc voor zwembaden: Tel: +31513626666 of E-mail: service@aqua-fun.info Pool improve Hot Spash warmte pomp garantie: www.ecoheatpumps.eu/?q=node/19 Garantie voor O' Daddy en Ecolamp producten per E-mail: cs@odaddy.eu

Zwembaden kunnen wegens hygiëne NIET retour worden gestuurd en worden NIET vergoed.

Fietsen kunnen NIET retour worden gezonden indien ze door uzelf gemonteerd zijn of u ze heeft laten monteren. Wees voorzichtig met uit de doos halen om deze te bekijken.
 

Beoordeling

"Strakke prijzen! Goede service!" - Michel

"Snelle levering, ik had mijn disney bankje 11:00 uur besteld en de volgende dag al in huis! Prima shop! - Eelkje"

Onze gegevens

WINKELKEURIG.NL
Casero Europe
De Keeg 7
9076 CJ  St.-Annaparochie

Kvk: 01106441
Btw. NL001459088B44

Bank: ING Bank
Iban: NL 57 INGB 0006 2400 71 t.n.v. Casero

Alle bedragen zijn inclusief BTW -

Beste klant,
 
Het coronavirus zorgt voor uitzonderlijke omstandigheden. Aandacht voor mensen en onze samenleving is belangrijker dan ooit. Het bezorgen van post, pakketten en andere zendingen voor onze klanten draagt bij aan het in stand houden van het maatschappelijke verkeer. Daarom blijven we op verantwoorde wijze in Nederland bezorgen. We nemen extra maatregelen om de verspreiding van het virus te voorkomen. 

Bezorging van post en pakketten
Vanaf vandaag tekent onze bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. Dit doen we om het contact tussen mensen te minimaliseren. We vragen de ontvanger om de laatste 3 tekens van het legitimatiebewijs en noteren deze in het handtekeningveld. 

Verruiming bezorgtijden en andere maatregelen voor bezorgers
We werken op dit moment aan de verruiming van de dagelijkse bezorgtijd en andere maatregelen voor onze bezorgers. We treffen aanvullende maatregelen om de werkomstandigheden zo gezond en veilig mogelijk te houden en de kans op besmetting te verkleinen. Hierdoor kan het dus gebeuren dat uw pakketje langer onderweg is dan normaal. We hopen uiteraard op uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie.