In zes stappen heeft u een bestelling geplaatst.


STAP 1: Winkelen
Eerst gaat u producten verzamelen in uw winkelwagen. U kunt hiervoor door naar de betreffende categorieën te gaan, maar ook in het zoekvenster, bovenin in de webshop, kunt u producten zoeken (dit kan even duren omdat uw zoekopdracht onze gehele database moet doorzoeken) Als u een product heeft gevonden dat u wilt bestellen, klikt u op het icoontje In Winkelwagen. U kunt het product dan toevoegen aan uw winkelwagen.

STAP 2: Verzend- en betaalwijze
Als u alle producten die u wilt bestellen heeft toegevoegd aan uw winkelwagen kunt u de verzendwijze selecteren. U kunt kiezen voor verzenden binnen Nederland, België of Duitsland (andere landen op aanvraag). Daarna kiest u de gewenste betaalwijze. U kunt kiezen voor vooraf betalen door overboeking, iDeal, Mistercash Bancontact, BitCoin, SOFORT Banking, Belfius Direct Net, PayPal+ 3,40% of Creditcard.

STAP 3: Inloggen / Account aanmaken
Na het kiezen van een verzendwijze kunt u gaan afrekenen. Als bestaande klant kunt u inloggen op uw account. Als nieuwe klant moet u eerst een account bij winkelkeurig.biedmeer.nl aanmaken. Om fouten te voorkomen moet u dan tweemaal uw wachtwoord en emailadres opgeven.

STAP 4: Klantgegevens
U bent nu ingelogd. Als bestaande klant krijgt u een overzicht van de bij ons bekende klantgegevens. Mochten deze niet correct zijn dan moet u deze wijzigen, anders kunt u de bestelling gaan afronden. Als nieuwe klant moet u alle benodigde klantgegevens invoeren om vervolgens uw bestelling te kunnen afronden.

STAP 5: Afronden
Om uw bestelling af te ronden moet u eerst aangeven waar u uw bestelling afgeleverd wilt hebben. Vervolgens moet u akkoord gaan met de algemene voorwaarden van winkelkeurig. Als u op BESTELLEN klikt wordt uw bestelling verwerkt. U ontvangt per e-mail een bevestiging. Als nieuwe klant ontvangt u daarnaast uw accountgegevens.

STAP 6: Afhandeling
Uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk in behandeling genomen. Van iedere wijziging van de status van uw bestelling wordt u op de hoogte gehouden via e-mail.

Retourbeleid
U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden aan ons retour sturen, mits het artikel onbeschadigd en weer als nieuw wederverkoopbaar is. Een e-mail naar winkelkeurig@gmail.com met de melding dat wij het artikel retour ontvangen is voldoende.

U stuurt het artikel in originele of goede verpakking retour voorzien met een kopie van uw bestelling / factuur. Na ontvangst en goedkeuring ontvangt u uw betaling uiterlijk binnen 10 dagen retour.

Beoordeling

"Strakke prijzen! Goede service!" - Michel

"Snelle levering, ik had mijn disney bankje 11:00 uur besteld en de volgende dag al in huis! Prima shop! - Eelkje"

Casero elektronica
Casero winkelcatalogus
Warenhuizen webwinkels
Appieshop
Ik Koop Online
Casero Europe
Casero Domein & Hosting eigenstart

Over ons

Winkelkeurig is een online winkel uit St. Annaparochie, Friesland. Wij leveren huishoudelijke apparaten, maar ook speelgoed aan bedrijf en particulier in Nederland, België en Duitsland. Dit assortiment bestaat uit artikelen van de bekende merken en wordt dagelijks aangevuld met nieuwe artikelen.

Winkelkeurig verzendt na betaling op het door u aangegeven verzendadres. Zodra een pakket verstuurd wordt ontvangt u een track & trace code.

 

Onze gegevens

WINKELKEURIG.NL
Casero Europe
De Keeg 7 9076 CJ  St.-Annaparochie

E-mail: winkelkeurig@casero.nl

Kvk: 01106441
Btw. NL1097 77 074 B01

Bank: ING Bank
Iban: NL 57 INGB 0006 2400 71 t.n.v. Casero

Alle bedragen zijn  inclusief  BTW   

Winkelkeurig.nl gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.