Retourbeleid / afkoelingsperiode

Een retour dient uiterlijk binnen 14 dagen bij ons retour te zijn en moet voldoen aan de volgende voorwaarden:

-originele verpakking
-onbeschadigd
-ongebruikt

Tevens dient er een kopie van de bestelling of factuur in / op het pakket aanwezig te zijn.

Uitgesloten van retour zijn:

-defecte producten
-beschadigde producten
-ongebruikte producten
-producten welke vanwege hygiëne niet retour kunnen (zwembaden, filters e.d.)
-buiten de termijn teruggestuurde goederen
-bedrijven, zzp-ers, instellingen,verenigingen en stichtingen
-op maat gemaakt / bestelde producten
-niet binnen 14 dagen zijn geretourneerd
-geweigerde zendingen / niet kunnen afleveren door de vervoerder om welke reden dan ook (bijv. onjuiste adresgegevens, zendingen die niet worden opgehaald bij het niet kunnen afleveren enz. )

Ons retouradres (m.u.v. beschadigde en defecte producten)

Winkelkeurig
o.v.v. (uw bestelnummer)
De Keeg 7
9076 CJ Sint Annaparochie


Voor beschadigde en defecten producten dient u dit binnen 3 dagen te melden via ons   retourformulier en ons te voorzien van een foto van defect en eancode van het product)
 
Retouren dienen NIET naar ons kantooradres worden gestuurd en worden derhalve niet gecrediteerd / niet afgehandeld en is dus op eigen risico.

Bestelling annuleren:
Een bestelling is definitief als u deze heeft bevestigd. Indien u wilt annuleren dan kunnen hier kosten overheen komen indien deze reeds door ons in behandeling is. Indien u wilt annuleren geef dit dan zsm aan ons door en wij zullen uw bestelling dan nog proberen tegen te houden en te annuleren zonder kosten.  

Product ruilen?

Wilt u als consument uw product ruilen? U volgt dan de retourprocedure en kunt dan voor een ander product een nieuwe bestelling plaatsen.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

U kunt na het plaatsen uw bestelling niet meer wijzigen. Kijk dus van te voren goed of de aflevergegevens juist zijn. Indien de bestelling reeds verstuurd is en deze onjuist is worden de kosten doorberekend (zie ook de algemene voorwaarden)

Ik heb mijn bestelling geweigerd

Indien u een geplaatste bestelling weigert aan te nemen of retour afzender stuurt zullen wij helaas weigering kosten in rekening moeten brengen (zie ook de algemene voorwaarden)

Daarom Winkelkeurig!

Daarom Winkelkeurig!

- Gemakkelijk en overzichtelijk bestellen
- snelle bezorging
- alle artikelen uit voorraad leverbaar
- GRATIS spaarpunten bij elke bestelling