Een retour dient uiterlijk binnen 14 dagen bij ons retour te zijn en moet voldoen aan de volgende voorwaarden:

-originele verpakking
-onbeschadigd
-ongebruikt

Tevens dient er een kopie van de bestelling of factuur in / op het pakket aanwezig te zijn.

Uitgesloten van retour zijn:

-defecte producten
-beschadigde producten
-ongebruikte producten
-producten welke vanwege hygiëne niet retour kunnen (zwembaden, filters e.d.)
-buiten de termijn teruggestuurde goederen
-bedrijven, zzp-ers, instellingen,verenigingen en stichtingen
-op maat gemaakt / bestelde producten
-niet binnen 14 dagen zijn geretourneerd
-geweigerde zendingen / niet kunnen afleveren door de vervoerder om welke reden dan ook (bijv. onjuiste adresgegevens, zendingen die niet worden opgehaald bij het niet kunnen afleveren enz. )

Ons retouradres (m.u.v. beschadigde en defecte producten)

Winkelkeurig
o.v.v. (uw bestelnummer)
De Keeg 7
9076 CJ Sint Annaparochie


Voor beschadigde en defecten producten dient u dit binnen 3 dagen te melden via ons   retourformulier en ons te voorzien van een foto van defect en eancode van het product)
 
Retouren dienen NIET naar ons kantooradres worden gestuurd en worden derhalve niet gecrediteerd / niet afgehandeld en is dus op eigen risico.

Bestelling annuleren:
Een bestelling is definitief als u deze heeft bevestigd. Indien u wilt annuleren dan kunnen hier kosten overheen komen indien deze reeds door ons in behandeling is. Indien u wilt annuleren geef dit dan zsm aan ons door en wij zullen uw bestelling dan nog proberen tegen te houden en te annuleren zonder kosten.  

Product ruilen?

Wilt u als consument uw product ruilen? U volgt dan de retourprocedure en kunt dan voor een ander product een nieuwe bestelling plaatsen.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

U kunt na het plaatsen uw bestelling niet meer wijzigen. Kijk dus van te voren goed of de aflevergegevens juist zijn. Indien de bestelling reeds verstuurd is en deze onjuist is worden de kosten doorberekend (zie ook de algemene voorwaarden)

Ik heb mijn bestelling geweigerd

Indien u een geplaatste bestelling weigert aan te nemen of retour afzender stuurt zullen wij helaas weigering kosten in rekening moeten brengen (zie ook de algemene voorwaarden)

Beoordeling

"Strakke prijzen! Goede service!" - Michel

"Snelle levering, ik had mijn disney bankje 11:00 uur besteld en de volgende dag al in huis! Prima shop! - Eelkje"

Onze gegevens

WINKELKEURIG.NL
Casero Europe
De Keeg 7
9076 CJ  St.-Annaparochie

Kvk: 01106441
Btw. NL001459088B44

Bank: ING Bank
Iban: NL 57 INGB 0006 2400 71 t.n.v. Casero

Alle bedragen zijn inclusief BTW -

Beste klant,
 
Het coronavirus zorgt voor uitzonderlijke omstandigheden. Aandacht voor mensen en onze samenleving is belangrijker dan ooit. Het bezorgen van post, pakketten en andere zendingen voor onze klanten draagt bij aan het in stand houden van het maatschappelijke verkeer. Daarom blijven we op verantwoorde wijze in Nederland bezorgen. We nemen extra maatregelen om de verspreiding van het virus te voorkomen. 

Bezorging van post en pakketten
Vanaf vandaag tekent onze bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. Dit doen we om het contact tussen mensen te minimaliseren. We vragen de ontvanger om de laatste 3 tekens van het legitimatiebewijs en noteren deze in het handtekeningveld. 

Verruiming bezorgtijden en andere maatregelen voor bezorgers
We werken op dit moment aan de verruiming van de dagelijkse bezorgtijd en andere maatregelen voor onze bezorgers. We treffen aanvullende maatregelen om de werkomstandigheden zo gezond en veilig mogelijk te houden en de kans op besmetting te verkleinen. Hierdoor kan het dus gebeuren dat uw pakketje langer onderweg is dan normaal. We hopen uiteraard op uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie.