Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar winkelkeurig@casero.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil voor consumenten in de EU aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Beoordeling

"Strakke prijzen! Goede service!" - Michel

"Snelle levering, ik had mijn disney bankje 11:00 uur besteld en de volgende dag al in huis! Prima shop! - Eelkje"

Onze gegevens

WINKELKEURIG.NL (geen afhaal of bezoek adres)
Casero Europe
De Keeg 7 9076 CJ  St.-Annaparochie

E-mail: winkelkeurig@casero.nl

Kvk: 01106441
Btw. NL1097 77 074 B01

Bank: ING Bank
Iban: NL 57 INGB 0006 2400 71 t.n.v. Casero

Alle bedragen zijn inclusief BTW -

Winkelkeurig.nl gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.